counter create hit

مطالب مرتبط:

عجیب ترین سؤالات بچه ها از والدین!

جدیدترین اخبار گوناگون را در «تابناک با تو» از دست ندهید. در این سایت شما هر روز گزید ه ای از آخرین اخبار پیرامون موضوعات خانواده، سلامت و بهداشت، سرگرمی و دانستنی ها، آشپزی، فیلم و عکس هایی از سراسر جهان، دکوراسیون و ... را دنبال خواهید کرد. همچنین «تابناک باتو» ...

واژگونی اتوبوس 17 کشته و زخمی برجای گذاشت

سخنگوی اورژانس کشور از مصدومیت 17 نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در گچساران خبر داد.

ده درمان بزرگ جهان (اثر سامرست موآم)

لئون تولستوی و جنگ و صلح ادامه...

لاکچری ترین سوییچ دنیا!

شرکت خودروسازی کونیگزگ از سوئیچی لوکس با قیمتی نجومی برای مدل جدید «آگرا R» پرده برداشت.

امیر قطر با ترامپ دیدار کرد

شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیدار کرد.

فرانسه تحت تأثیر ماجراجویی های بن سلمان قرار نگیرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: مقامات فرانسوی تحت تأثیر ادعاها و ماجراجویی های ولیعهد بی تجربه و جنگ افروز سعودی قرار نگیرند.

نحوه دریافت ارز مسافری و دانشجویی

سخنگوی بانک مرکزی با تشریح نحوه مراجعه متقاضیان دریافت ارز مسافرتی، دانشجویی و درمان به شعب بانک های عامل از مردم خواست برای دریافت ارز مسافرتی به فرودگاه ها مراجعه نکنند. ...

علائم کمبود پتاسیم چیست؟

پتاسیم ماده معدنی حیاتی برای بدن است که به عملکرد صحیح ماهیچه قلب کمک می کند.

شما می توانید با استفاده از اپراتورهای تلفن همراه برای نصب و راه اندازی دکل شکایت کنم ؟

آیا می توانیم از اپراتورهای تلفن همراه بابت نصب دکل شکایت کنیم؟

رسانه ها کلیک کنید هر چند بار دیگر اعلام کرد که تابش پرتوهای رادیو, کمتر از میزان استاندارد تعیین شده است که بسیاری از مردم از شهروندان به پرداخت هزینه برای نصب و راه اندازی تلفن همراه و وایمکس اپراتور گفت: این بخش بهره مند شوند. گزارش کلیک کنید به نقل از اخبار و ... با توجه به مجوز اعطا شده به همراه وایمکس است. سازمان تنظیم مقررات مخابرات و ارتباطات بی سیم نسبت به شکایات مردم تشعشعات آنتن‌ های اپراتورهای یادشده اقدام می‌ کند. این فرآیند به‌ صورت ثبت شکایت در سامانه شکایات سازمان توسط افراد حقیقی یا حقوقی؛ بررسی شکایت و انجام اندازه‌ گیری‌ های لازم توسط اپراتور یا اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه مربوطه و اعلام نظر سازمان انرژی اتمی ایران به عنوان متولی تشعشعات در کشور درباره نتایج اندازه‌ گیری انجام می‌ شود. آنتن‌ ها باید در چه فاصله‌ ای از اماکن مسکونی نصب شوند؟ تشعشعات رادیویی و مایکروویو در مناطق مسکونی و اماکن عمومی باید از حدودی که در استاندارد ملی ایران با عنوان «پرتوهای غیریون‌ ساز – حدود پرتوگیری» آمده است، کمتر باشد. متولی نصب و رسیدگی به شکایات مربوط به دکل‌ ها در شهر تهران، شرکت ارتباط مشترک شهر بوده و در شهرستان‌ ها به عهده شهرداری‌ هاست. بنابراین در صورت وجود هرگونه نگرانی افراد از برپایی، سازه، استحکام پایه و محل نصب دکل‌ های اپراتورهای تلفن همراه و وایمکس، باید با نهادهای یاد شده مکاتبه کرد. تاکنون فاصله مشخصی جهت نصب آنتن‌ های مخابراتی از اماکن مسکونی تعیین نشده است، زیرا فاصله در کنار پارامترهای دیگری چون توان تشعشعی و زاویه تابش آنتن تعیین‌ کننده استاندارد یا غیر استاندارد بودن حدود تشعشعات یک آنتن است. بنابراین درصورت وجود نگرانی از تشعشعات آنتنی در مجاورت مکانی مسکونی باید موضوع از طریق ثبت شکایت در سامانه شکایات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پیگیری شود تا پس از انجام اندازه‌ گیری‌ های لازم رای نهایی درباره مجاز یا غیر مجاز بودن حدود پرتو دهی آنتن مورد نظر از سوی سازمان انرژی اتمی ایران صادر شود. نحوه ثبت درخواست شکایت از دکل‌ های اپراتورهای تلفن همراه و تشعشعات آنتن‌ ها جهت ثبت شکایت در پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌ توانید به شاخه پاسخگویی به شکایات (در سمت راست صفحه اصلی) مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته‌ شده در هر قسمت، شکایت خود را ثبت و با گرفتن کد رهگیری مراحل اقدامات انجام‌ شده در آن مورد را پیگیری کنید. البته شکایت درباره تشعشعات پرتوهای رادیویی به صورت خاص در این لینک وجود دارد که با مراجعه به سامانه می‌ توانید در صورت درخواست از وضعیت آنتن‌ های تلفن همراه و وایمکس از نظر میزان تشعشعات و یا بررسی استحکام ساختمان، سازه، دکل ، مهار و غیره در سراسر کشور و حل هرگونه نگرانی مردمی در این باره، لازم است از نوع سرویس، رادیویی را انتخاب و بر حسب نوع درخواست که تشعشعات یا تداخلات است، اپراتور را مشخص کنید. برای پیگیری درخواست نیز می‌ توانید پس از کلیک روی «پیگیری درخواست» با وارد کردن کد پیگیری از آخرین وضعیت رسیدگی به درخواست خود مطلع شوید. چنانچه درخواست شما توسط نهاد مربوطه، بررسی نهایی شده باشد، در قسمت «نتیجه بررسی» متنی با رنگ قرمز نتیجه نهایی رسیدگی به درخواست را به شما نشان می‌ دهد. در نهایت نیز تمامی مراحل اعم از ثبت درخواست و اقدامات انجام‌ گرفته به صورت پیامک برای متقاضی ارسال می‌ شود.